Creatief bureau, winnaar NYC Webby Award

Secret Services

Een TomTom staat bekend als ‘zo simpel dat je de handleiding niet hoeft te gebruiken’. Niet raar dus dat bijna niemand die las. Alleen weten daarom maar weinig mensen dat een TomTom veel meer kan dan alleen routes berekenen. Je kunt je eigen stem als voice-over opnemen maar ook zien waar je vrienden rijden bijvoorbeeld. Hoe leg je bestaande klanten uit dat hun navigatiesysteem veel meer kan dan ze denken, zonder de belofte ‘zo simpel dat je geen handleiding nodig hebt’ te breken? Door te zeggen dat we bepaalde features expres geheim hebben gehouden. We tonen een geheime oude handleiding die laat zien hoe je bijvoorbeeld je TomTom ’s avonds je kinderen laat voorlezen en ook hoe je je laatste bestemmingen kunt wissen (de meest gestelde vraag aan de klantenservice in Zuid-Europa).

TomTom Secret Services is een interactieve, internationale handleiding, vol onontdekte functionaliteiten en een officiële ‘don’t tell a friend’ optie. Met alleen een e-DM en free publicity op blogs bereikten we 1.100.000 bezoekers wereldwijd.

 

Online campagne, website
Klant: TomTom International

In de pers